آهنگ رامین بیباک – بغض

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید
لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات وب
آمار
تبلیغات
با کانال مستر بیتکوین به درامد میلیونی برسید بدون سرمایه کاملا رایگان
آهنگ رامین بیباک – بغض

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای رامین بیباک به نام بغض

 

 

 

lyric مـتــــــــــــــــــــن تـــــــــــــــــرانـه:

بــــــــغض ، یعنی گریه های بی صدای هر شبم

بــــــــغض ، یعنی بی صدا آتیش می گیرم تو تبم

 

بــــــــغض ، یعنی نیستی کنار قلب خستم

بــــــــغض ، یعنی نیستی دیگه تو خونه ی من

یعنی نیستی دیگه دیوونه ی من

ببین به گل نشستم

بغض یعنی اینکه باید با تنهاییام من بسازم

یکی برندست تو این بازی که تویی و من محکومم که ببازم

بغض یعنی اینکه باید دیوونه شم از رفتن تو

بغض یعنی اینکه باید من ببینم رفتنت رو

رفتنت رو

♫♫♫

از گریه های من چی میشه حاصلت

زخمی شده نگام، سنگی شده دلت

انگار حرف من رو تو اثر نذاشت

این بغض گریه شد اما ثمر نداشت

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب: Boghz, Ramin Bibak, Ramin Bibak Boghz, آهنگ جدید بغض, آهنگ جدید رامین بیباک, آهنگ جدید رامین بیباک بغض, بغض, دانلود آهنگ جدید بغض, دانلود آهنگ جدید رامین بیباک, دانلود آهنگ جدید رامین بیباک بغض, رامین بیباک, رامین بیباک بغض,

با کانال مستر بیتکوین به درامد میلیونی برسید بدون سرمایه کاملا رایگان

مطالب تصادفی
ورود کاربران
لینکدونی
آرشیو مطالب
مترجم وب